петак, 4. новембар 2016.

BATAT NA PATLIDZANU SA ZACINIMA & SWEETPOTATO ON EGGPLANT WITH SPICES

 Za kuvarigricu          

 

gde je ovog meseca za domaćicu izabrana izvrsna
   Gvozdena Živković i njen blog "U mom Loncu"😍
i zato što me je obradovao njen izbor namirnice - Batat 
kojom se i ja bavim ovih dana 😊
*** 
Potrebno:
1 veći batat
1 patlidžan/plavi paradajz
1-2 zelene paprike"šilje"
1 crni luk
3-4 čena belog luka
začin- ja sam koristila domaći
1 puna kašičica mlevenog bibera
2 grančice ruzmarina
maslinovo ulje
par listova peršuna
Prilog:
nekoliko suvih šljiva
komadić ovčijeg/kravljeg tvrdog sira
Priprema:
Očistiti patlidžan,iseći na kolutove/šnite,posoliti i ostaviti da otpuste gorčinu(neki imaju,neki ne).

Dok patlidžan stoji,šljive kratko potopimo u toplu vodu da omekšaju,ocediti,seći na polovine i puniti izmrvljenim sirom.Složiti na tanjir.

Patlidžan preliti vodom,ocediti.Zemljani đuveč premazati maslinovim uljem i slagati patlidžan,posuti domaćim/kupovnim začinom,
batat oljuštiti,iseći na kolutove,slagati preko patlidžana,preko batata složiti seckan beli luk,ruzmarin,
crni luk seći na kolutove,
papriku iseći po dužini,postaviti uz zid đuveča,
posuti biberom(ja sam punu kašičicu,veoma je ukusno 😋),
naliti vodom,
prekriti alu folijom,staviti u rernu na 160c,oko 45min(sa ventilatorom),

15-tak minuta pred kraj,skinuti foliju da se lepo zapeče.Izvaditi iz rerne,prohladiti.


"Batat na patlidžanu"servirati uz šljive punjene ovčijim/kozjim/kravljim tvrdim sirom  😉😄


                                                                             Prijatno 😍 💖

Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *