недеља, 4. септембар 2016.

BAKLAVA SA SVEZIM SMOKVAMA








 Ajme, koliko nas je
***
Bila mi je jako potrebna dobra slatka torta ,da se brzo pravi,da bude super ukusna i da dobro izgleda kad se posluzi,a da se ne pece,jer je vrucina staravicna,ovog 17-tog avgusta..Poceh sa listanjem svojih recepata-sve vec vidjeno,spremano,a treba da bude nesto novo,intrigantno dobrog ukusa...pa,hajd' na net...ni tu ne vidim to sto trebam.Spremim se,pa u "market",prodjem ceo....i ideja!Kupim pakovanje gotovih palacinki(inace nikad ne bih,ali-dobre su!)i vratim se da spremim TORTU.Kore imam,smokve imam,orahe da,limun,fruktozu...Tako mi se brzo sve slozilo,i ispalo je bas kako sam zelela:nesto neobicno novo sa svezim smokvama...za rodjendan coveku sa kojim podjoh na ovo putovanje...
 ***
Za Igricu Ajme, koliko nas je,gde je domacica sa bloga   SNEŠKO DOMACICA, 
a zadata tema za ovaj mesec je  "SVEŽE SMOKVE "


Potrebno:
10-15-tak svezih smokava(zavisno od velicine
5 palacinki
5 kora za pitu
150-200gr mlevenih oraha(ja sam 200 gr)
Preliv:
1i 1/2l vode
1 ceo limun
3 cveta anisa
2 kesice vanil secera
secer za preliv(ja sam koristila fruktozu 10-tak kasika)

Priprema:
U okrugli pleh ili kalup postaviti pek papir,malo ulja,pa redjati koru(prethodno skrojenu po meri kalupa),orahe,smokve secene na kolutove,


palacinka,orasi,smokve,

pa dok se ne potrosi glavnimaterijal-smokve i orasi.Na kraju stavljamo palacinku,lakse ce se seci,


prekrijemo je tankom koricom,secemo kocke.


Pecemo kao svaku baklavu u zagrejanoj rerni.
U manju serpicu sipamo vodu i secer u koji dodamo cvet anisa i kolutove limuna,da vri do malo gusceg serbeta.

Pecenu baklavu prelijemo serbetom,ostavimo da sve upije,

ukrasimo,

sluzimo uz rodjendanske dobre zelje....

                                  Prijatno  😊💕   


 

Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *